keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Seikkailu alkakoon! Vamos a la España!



Tiistai aamuna klo 6.00 lähin sit kentälle ja kohti Espanjaa. Helsingin lentokenttä oli ihan täynnä ja populaatiota jonotti joka paikkaan. Yritin siinä sitten tehdä lippujen tsekkausta koneella, mut ei se kone hyväksyny mun varausnumeroa, passin numeroa, eikä mitään numeroita mun lipusta. Lentokenttä virkailija tuli apuun ja ei sekään löytäny mun varausta, joten käski mennä mun ihan tiskille kysymään. Mua heiteltiin tiskiltä toiselle ja lopulta yhet virkailijat löysi mun varauksen etunimellä. Oujee olin varannu liput etunimellä mitä ei yleensä tehdä ja virkailijat sanovat, että kannattaa jatkossa varata sukunimellä. No minähän kirjoitin lippuja varatessa sen nimen ensin mikä pyydettiin, no matkaan pääsin!


Pysähdyin aamukahville Hampurissa, joka venyi sitte melkeen kuuden tunnin mittaiseksi. Kyllä sen ajan sai kulumaan siirtymällä kahvilasta toiseen. Tuntia ennen sitten hilauduin lähtöportille ja siellä oli silmin kantamattomiin eläkeläisiä. Minä ja eläkeläiset lähdettiin Fuengirolaan.

Pitkän päivän jälkeen olin ihan väsyny ku saavuin perille ja mun kämppis oli vastassa Malagan lentoasemalla. Jättikanarialaukku piti viedä asunnolle ja lähdettiin viel syömään ja kauppaan illan päälle.


Näkymää kotikadulle parvekkeelta. Asustelen täällä nelikerroksisessa kerrostalossa ja tässä asunnossa on kaksi kerrosta. Huoneet alhaalla + kylppäri ja keittiö, olohuone yläkerrassa. Las Lagunasin kaupunginosassa majailen ja ihan paikallisten ihmisten asuttama alue. Tuon kuvan kadun päässä näkyy kuuluisat viikunatarhat. Pitää joku päivä käydä siellä vähän kattelemassa.



Kävin tänään kiertelemässä kaupunkia ja tsekkasin rantabulevardin. Ja löysin kaksi kuntosalia, joista nyt varmaan toisen valitsen ja lähen jumppaileen. Ihanan suomi-ravintolan löysin, mut kävelin viileesti ohi ja on täällä suomenkieltä kuullu, mut mä puhun nyt espanjaa. Oon uskaltautunu jo puhumaan espanjaa ja pitää myös alkaa ettiin kielikoulua mihin vois mennä.


Tässä on sitten fugetsun rantaa!


Löyty kuntosali!


Ja kaupasta serrano-kinkkuja, mut kinkut jätin ostamatta, ostakoot hän joka osaa tehdä niistä jotain :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti