maanantai 12. toukokuuta 2014

Hola täällä taas!!

Hahah täällä taas. Nyt on kyl postaukset jääny ihan kokonaan. Mulla on ollu joka viikko vieraita suomesta ja en kyl vaihtais näitä viikkoja mihinkään!!

Nyt ollaan asuttu tässä uudessa asunnossa melkeen puoltoista kuukautta ja tää on kiva, vaikkakin pieni, mut sitäkin kivempi. Kuvia tuli laitettua aiemmassa jutussa, mut nyt ei sit kuvia tuu, ku mulle kävi semmonen juttu, että kännykkä varastettiin!! Että voiki mulle käydä niin!! Mut alotan nyt siitä tapahtumasta. Oltiin keskellä kirkasta päivää ostamassa jäätelöä yhessä jäätelöpaikassa ja aloin maksamaan jädet ja otin mun pikkukännykkäpussista rahat ja annoin ne myyjälle. Sain vaihtorahat ja laitoin ne pussukkaan ja sitten pussukan lastenrattaiden taskuun. Otin jäätelöt ja mentiin 3 metrin päähän pöytään istumaan ja rattaat oli kokoajan mun vieressä. Syötiin jädet, vein roskat roskiin ja aloin ottamaan kännykkäpussia, mut se ei ollu siellä missä sen piti. Millisti hätäännyin ja aloin kaivamaan laukkua..ei sielläkään..katoin koko lastenrattaat..ei sielläkään. Myyjä alkoi kattoo mua et mikä meininki?? Kerroin sille ja se alkoi kans kattelee, mut ei se ollu roskiksissa..eikä lattialla. Eli hävis kokonaan. Ja omituisinta on se, et siinä jädepaikassa ei oikeestaan ollu ketään muita asiakkaita, paitsi yks nuori pariskunta, joilta myös kysyin asiasta!! Tosi ovela varas!! Ei siinä auttanu, ku soittaa liittymään ja laittaa se katkolle, ettei joku idiootti soita mun puhelimella miljoonan laskua. Sit myöhemmin menin poliisiasemalle tekemään rikosilmotusta ja onneks mulle sattu tosi kiva poliisi. Paperi kourassa lähin sieltä kämpälle kattomaan mun 90-luvun ihanaa läppäpuhelinta, josta tuli mun uus kaveri. Onneks L lainas mulle omaa vanhaa puhelinta, ni voin olla taas yhteyksissä netin kautta huh!! Mulle kyllä aina sattuu, tää ei ollu eka kerta, ku mulla jotain viedään Espanjassa!!

Pääsiäisenä mulle tuli L ja S kylään. Myös herra torakka päätti tulla kylään silloin. Olihan se näky, ku porukka seiso olohuoneen sohvalla, ku ilmotin kuka meidän kaapissa on. Pääsiäisen aikana päästiin köllimään rantsuun aurinkoon ja kyllä harmitti, ku S tuli niin aurinko meni piiloon ja vettä tuli monta päivää, mut meillä oli muuten mahtava loma, vaikka säät ei ollu meidän kanssa samaa mieltä. Malagaa, Mijasta, shoppailua ja hyvää seuraa, niin mitä sitä voi muuta toivoa :) Kiitos L ja S, teidän kanssa oli ihanaa!

Heti kun edelliset vieraat lähtee, niin seuraava porukka saapuu. Pääsiäisviikon jälkeen mama, papa ja I tuli lomalle tänne! Että oli mukava olla niitä lentokentällä vastassa. I tuli mulle yöksi ja toiset meni sitten hotelliin. Viikko oli yhtä menemista joka päivä. Aamut töissä ja illat menossa. Mijaksen kylä on kaikille pakko näyttää, se on niin kaunis, Malagassa myös pyörähettiin, rantsussa otettiin lungisti, kierreltiin kauppoja, syötiin hyvin ja käytiin tsekkaan Benalmadenan perhospuisto. Jossa muuten oli tosi kauniita perhosia, jotka lenteli ihan vapaasti siellä sisällä. Kyllä mua vähä pelotti, jos ne lentää päälle, mut onneks ei kukaan edes yrittäny. Täällä oli myös samaan aikaan kansainväliset feriat. Ne oli sellanen iso tapahtuma, jossa oli yli 50 maata, tai jokaisella maalla oli oma talo/teltta, jossa oli sen kyseisen maan ruokaa, juomaa, musiikkia, kulttuuria..siellä oli myös markkinat ja huvipuistolaitteita ja feriat oli yötä-päivää auki. Kiitos mama, papa ja I, ku olitte täällä, oli mahtavaa!!

Muutaman päivän rauhotuin ja sitten lähin vastaan yhtä parasta kaveria asemalle, jeeeee! Että mulla on ollu mukavaa, ku niin monet läheiset on tullu tänne vierailulle <3 Parin päivän päästä lähen Alicanteen lomalle eka kertaa sinne päin Espanjaa! Me gusta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti